Παλιότερα σας είχαμε παρουσιάσει ένα διαφημιστικό, γνωστής ασφαλιστικής εταιρείας το οποίο ήταν μια παγκόσμια καμπάνια και είχε την ιδιαιτερότητα, το κείμενο να διαβάζεται και αντίστροφα. Αυτό ίσως που δεν γνωρίζετε, είναι ότι η συγκεκριμένη ιδέα, δεν ανήκει στην ασφαλιστική εταιρεία, αλλά σε μια διαφημιστική πολιτική καμπάνια για τον πρόεδρο της Αργεντινής η οποία κυκλοφόρησε το 2006(!) και μάλιστα κέρδισε το χρυσό λιοντάρι στις Cannes την ίδια χρονιά. Αξίζει να την δείτε, γιατί είναι πραγματικά εκπληκτική η δουλεία που έκαναν.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.