To Curb-mining είναι ένα project που προσπαθεί να συνδυάσει την αγορά επίπλων με την τέχνη. Η Blu Dot, μια εταιρεία επίπλων με έδρα το Soho, προσπαθεί να μάθει και να αναλύσει τις συνήθειες των κατοίκων της Νέας Υόρκης, αφήνοντας καρέκλες διάσπαρτα σε όλη την πόλη.
Χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη συσκευή εντοπισμού στις καρέκλες, παρακολουθούν την τύχη τους για αρκετές ημέρες. Τέλος, μια ομάδα από την εταιρεία, έρχεται σε επαφή με τους 'ιδιοκτήτες' για μια συνέντευξη που θα ολοκληρώσει την εν' λόγο έρευνα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.