
Η WWF δήλωσε ότι δεν ενέκρινε ούτε την παραγωγή της, ούτε και την δημοσίευση της. Πως είναι δυνατόν αυτό να συμβαίνει?
Η απάντηση έρχεται μέσα από τις "εκ των έσω" πληροφορίες που δημοσιεύει το businessinsider.com :
" Πρόκειται για κάτι που είναι γνωστό στην αγορά με την ονομασία Scam Ad.
Οι κανόνες στους διαφημιστικούς διαγωνισμούς ορίζουν ότι, μια διαφήμιση πρέπει να προβληθεί σε κάποιου είδους ΜΜΕ για να δικαιούται την συμμετοχή της σε αυτούς.
Έτσι, όταν οι διαφημιστικές εταιρίες θέλουν να κερδίσουν ένα βραβείο, δημιουργούν μια ακραία ή καυστική διαφήμιση η οποία, υπό κανονικές συνθήκες, δεν θα προβαλλόταν στα δεσπόζοντα ΜΜΕ. Στη συνέχεια παίρνουν ένα ΟΚ από τον πελάτη, κάθε ΟΚ τους κάνει, και την προβάλλουν μια μόνο φορά σε ένα άσημο τοπικό ΜΜΕ, το πιθανότερο με έξοδα της ίδιας της διαφημιστικής εταιρίας. Ο πελάτης δεν πληρώνει, έτσι η διαδικασία λήψης αυτής της απόφασης από την πλευρά τους είναι αρκετά χαλαρή.
Τα ονόματα όπως της WWF, της Διεθνούς Αμνηστίας και των φεστιβάλ ταινιών, είναι τα αγαπημένα για αυτού του είδους την μέθοδο επειδή δίνουν περιθώρια για ποιο ακραίες διαφημίσεις απ' ότι για παράδειγμα θα επέτρεπε η διαφήμιση ενός σαμπουάν και δεν εμπλέκονται στον σκληρό και άστατο ανταγωνισμό της αγοράς. Έτσι, τα ονόματα που εμφανίζονται ως εντολοδόχοι αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη επιείκεια.
Οι scam ads συχνά χαρακτηρίζονται εσκεμμένα από φτωχό γούστο, έτσι ώστε οι άνθρωποι να συγχέονται ανάμεσα στην δυσαρέσκεια που προκαλεί και την αμφισβήτηση της γνησιότητας της. "
Οι κανόνες στους διαφημιστικούς διαγωνισμούς ορίζουν ότι, μια διαφήμιση πρέπει να προβληθεί σε κάποιου είδους ΜΜΕ για να δικαιούται την συμμετοχή της σε αυτούς.
Έτσι, όταν οι διαφημιστικές εταιρίες θέλουν να κερδίσουν ένα βραβείο, δημιουργούν μια ακραία ή καυστική διαφήμιση η οποία, υπό κανονικές συνθήκες, δεν θα προβαλλόταν στα δεσπόζοντα ΜΜΕ. Στη συνέχεια παίρνουν ένα ΟΚ από τον πελάτη, κάθε ΟΚ τους κάνει, και την προβάλλουν μια μόνο φορά σε ένα άσημο τοπικό ΜΜΕ, το πιθανότερο με έξοδα της ίδιας της διαφημιστικής εταιρίας. Ο πελάτης δεν πληρώνει, έτσι η διαδικασία λήψης αυτής της απόφασης από την πλευρά τους είναι αρκετά χαλαρή.
Τα ονόματα όπως της WWF, της Διεθνούς Αμνηστίας και των φεστιβάλ ταινιών, είναι τα αγαπημένα για αυτού του είδους την μέθοδο επειδή δίνουν περιθώρια για ποιο ακραίες διαφημίσεις απ' ότι για παράδειγμα θα επέτρεπε η διαφήμιση ενός σαμπουάν και δεν εμπλέκονται στον σκληρό και άστατο ανταγωνισμό της αγοράς. Έτσι, τα ονόματα που εμφανίζονται ως εντολοδόχοι αντιμετωπίζονται με μεγαλύτερη επιείκεια.
Οι scam ads συχνά χαρακτηρίζονται εσκεμμένα από φτωχό γούστο, έτσι ώστε οι άνθρωποι να συγχέονται ανάμεσα στην δυσαρέσκεια που προκαλεί και την αμφισβήτηση της γνησιότητας της. "
Τον προηγούμενο Μάιο, το καλωδιακό κανάλι του History channel προέβαλε διαφημίσεις που συνέκριναν την Χιροσίμα με το Περλ Χάρμπορ στον αριθμό των θανάτων.
Το 2006, διαφημίσεις που υποτίθεται δημιούργησε το MTV, συνέκριναν την επίθεση στους δίδυμους πύργους με την παγκόσμια πείνα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.