Νομίζατε και εσείς όπως κι εγώ, ότι η ιδέα των αυτοκινήτων που κινούνται με ηλεκτρισμό είναι κάτι καινούργιο? Λοιπόν, ξανασκεφτείτε το. Βρήκα αυτήν την λίστα που μου άλλαξε την άποψη και πιστεύω ότι αξίζει να την μοιραστώ μαζί σας.
1. 1891 Morrison.
Κατασκευασμένο από τον William Morrison το 1891, κάποιοι λένε ότι ήταν το πρώτο ηλεκτρικό όχημα στην Αμερική. Είχε κινητήρα τεσσάρων ίππων και μπορούσε να μεταφέρει 6-12 επιβάτες. Η μέγιστη ταχύτητα ήταν περίπου 20 μίλια την ώρα και οι μπαταρίες χρειαζόταν επαναφόρτιση κάθε 50 μίλια.
Αν λάβουμε υπόψιν αυτό που λέγεται, ότι δηλαδή το όχημα ήταν ολοκληρωμένο το 1887, τότε μιλάμε για ηλεκτρικό όχημα πριν από 122 χρόνια.
2. Electrobat 1894-1899.
Τα Electrobat κατασκευαζόταν για αρκετά χρόνια στην Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ. Τα πρώτα ήταν πολύ βαριά οχήματα και χρησιμοποιούσαν ρόδες από ατσάλι προκειμένου να υποστηρίζουν την βαριά μπαταρία. Έφεραν δίδυμους κινητήρες 1.5 ίππων και είχαν μέγιστη ταχύτητα 20 μιλίων την ώρα. Μπορούσαν να διανύσουν 25 μίλια μέχρι να χρειαστεί επαναφόρτιση η μπαταρία.
3. 1900 Riker.
Κατασκευασμένο στην αλλαγή του αιώνα, αυτό το κλειστό τύπου σεντάν όχημα έφερε ηλεκτρικά φώτα, ξύλινες ακτινωτές ρόδες και σωλήνες μέσω των οποίων οι επιβάτες θα μπορούσαν να επικοινωνούν με τον οδηγό. Τα παράθυρα μπορούσαν να ανεβαίνουν και να κατεβαίνουν, έφερε 48 κυψέλες μπαταριών και έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε κάθε τροχό. Η θέση του οδηγού ήταν περίπου 6-7 πόδια πάνω από το έδαφος.
4. 1901 Riker Torpedo.

O Andrew Riker, ιδρυτής της Riker Electric Vehicles, κατασκεύασε το Torpedo το 1901 για να είναι το γρηγορότερο αυτοκίνητο στους δρόμους. Στο Coney island, τον Νοέμβριο του 1901, το Torpedo διένυσε ένα μίλι σε 63 δευτερόλεπτα (περίπου 57 μίλια την ώρα).
6. Studebaker, 1902-.

Τα ηλεκτρικά Studebakers ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 1902. Φτιάχτηκαν τα λεωφορεία που απεικονίζονται στην φωτογραφία και ηλεκτρικά ταξί. Κατασκευάστηκαν επίσης αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα σε μια γκάμα στυλ. Στην παρακάτω φωτογραφία φαίνεται ο Thomas Edison στο Studebaker του 1903.

7. 1906 Krieger.

Κατασκευάστηκε στο Παρίσι και ανήκε στον πρεσβευτή των ΗΠΑ, γερουσιαστή George P. Wetmore. Το Krieger διέθετε σύστημα επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω του συστήματος φρένων (!!!!!) καθώς αυτό κινούνταν στην κατηφόρα.
8. 1909 Babcock.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Babcok είχε ένα εξωπραγματικό για την εποχή ρεκόρ. Τον Οκτώβριο του 1906, οι New York Times ανέφεραν για ένα από αυτά που οδηγούσε ο F.A Babcock Jr., το οποίο διένυσε 100 μίλια με μία και μόνο φόρτιση της μπαταρίας. Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν 40 μίλια.
9. 1909 Bailey.

Τα αυτοκίνητα αυτά ήταν γνωστά κυρίως για την ανθεκτικότητα τους. Ένα από αυτά διένυσε 4 πολιτείες της Νέας Αγγλίας ως τέστ αντοχής και ένα άλλο διένυσε μέρος του βουνού Washington στο New Hampshire του οποίου η κορυφή βρίσκεται στα 6.000 πόδια.
Image Credits: 1900 RIker - Smithsonian, 1909 Babcock - Infrogmation, 1909 Bailey - Frick Auto Museum, Riker Torpedo - Owls Head Transportation Museum. All others public domain, or unknown.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.