Psaxtiria

Εδώ θα δείτε θέματα αστεία, παράξενα και γενικά οτιδήποτε θεωρήσαμε ότι αξίζει να μοιραστούμε μαζί σας. Ο σχολιασμός είναι ανοιχτός σε όλους.

Η Google είναι μια εταιρία που ξέρει περισσότερα για εσένα από κάθε άλλο οργανισμό στην ανθρώπινη ιστορία. Μπορεί να σου δείξει το σπίτι σου από ψηλά, να ξέρει που βρίσκεσαι κάθε στιγμή μέσω του κινητού σου τηλεφώνου και να γνωρίζει τις όποιες προτιμήσεις σου μέσω των αναζητήσεων σου στη πασίγνωστη μηχανή αναζήτησης.
Η επιρροή της Google στην ζωή μας πρόκειται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο καθώς, όπως ανακοίνωσε σήμερα η ίδια η εταιρία, θα καταγράφει τις κινήσεις εκατομμυρίων ανθρώπων μέσω του internet με σκοπό να αντιλαμβάνεται τα ενδιαφέροντα του καθενός από εμάς. Τις πληροφορίες που θα αποκομίζει θα τις χρησιμοποιεί για να παρέχει στοχευμένη διαφήμιση.
Όπως είναι αναμενόμενο, η κίνηση αυτή της google συναντάει σφοδρή κριτική καθώς περιγράφεται σαν ένα σύστημα που εισάγει σε έναν διαφημιστικό "big brother" και κορυφαίοι οργανισμοί προστασίας προσωπικών δεδομένων καλούν την κυβέρνηση να διεξάγει έρευνα σχετικά με τις δραστηριότητες της εταιρίας και να ελέγξει το αν έχει γίνει πολύ ισχυρότερη απ' ότι θα έπρεπε.
Το νέο σύστημα, το οποίο μπαίνει από σήμερα σε εφαρμογή και έχει τον περιγραφικό τίτλο "Internet-based advertising", μπορεί να παρακολουθεί τους χρήστες που επισκέπτονται τα δεκάδες χιλιάδες site που εμφανίζουν διαφημίσεις της google και να προβάλει αυτές που είναι σχετικές με τις προτιμήσεις του. Όπως δηλώνει η εταιρία, "Αν σας αρέσει να ταξιδεύετε και επισκέπτεστε συχνά ταξιδιωτικά sites, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να δείτε διαφημίσεις που θα αφορούν διακοπές και ταξιδιωτικές προτάσεις καθώς σερφάρετε στο διαδίκτυο". Ο τρόπος που λειτουργεί το συγκεκριμένο σύστημα είναι εξαιρετικά απλός. Η google θα εισάγει στον υπολογιστή σας ένα "cookie", δηλαδή ένα μικρό αρχείο πληροφοριών, που θα ανιχνεύει τους χρήστες όταν αυτοί επισκέπτονται έναν ιστότοπο με διαφημίσεις της εταιρείας. Στην συνέχεια θα κατηγοριοποιεί τους χρήστες βάση του περιεχομένου των σελίδων που επισκέπτονται. Για παράδειγμα, αν μπαίνει σε site που αφορούν το ποδόσφαιρο θα μπαίνει στην κατηγορία αθλητισμός, αν βλέπει σελίδες που αφορούν αυτοκίνητα θα μπαίνει στην κατηγορία των ιδιοκτητών αυτοκινήτου ή στους υποψήφιους για απόκτηση αυτοκινήτου κ.ο.κ.
Η Google υποστηρίζει ότι δεν θα κατηγοριοποιεί συγκεκριμένα "ευαίσθητα¨ δεδομένα που αφορούν την φυλή, την θρησκεία, τις σεξουαλικές προτιμήσεις και τις προσωπικές ιατρικές πληροφορίες. Ωστόσο, οι διάφορες οργανώσεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων επικρίνουν το σύστημα. "Η Google μπορεί να προωθεί την υπηρεσία στοχευμένης διαφήμισης ως ένα πλεονέκτημα για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι η υπηρεσία θα παρακολουθεί οτιδήποτε κάνετε ή κάθε τι για το οποίο ενδιαφέρεστε, άσχετα πόσο προσωπικό ή ευαίσθητο είναι", δηλώνει ο Simon Davies, προϊστάμενος της διεθνούς υπηρεσίας ιδιωτικού απορρήτου. Όπως προσθέτει " Η απειλή της ιδιοτηκότητας από την Google αυξάνεται μέρα με την μέρα. Είναι η κατάλληλη στιγμή για την βουλή να ξεκινήσει μια πλήρη έρευνα στις δραστηριότητες της εταιρείας".
Σε απάντηση, οι υπεύθυνοι της Google δηλώνουν ότι " Αυτό είναι απόλυτα αναληθές. Δεν θα παρέχουμε διαφημίσεις επάνω σε ευαίσθητες κατηγορίες πληροφοριών και οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν εξολοκλήρου την μη συμμετοχή στην λήψη στοχευμένων διαφημίσεων".
Η "Συμπεριφορική διαφήμιση" όπως αλλιώς έχει ονομαστεί το εν λόγω σύστημα, δεν αποτελεί αποκλειστική επινόηση της Google. Η Phorm, μια εταιρεία με έδρα την Μ. Βρετανία που στοχεύει στην προβολή διαφημίσεων βάση του ιστορικού των χρηστών, έχει δεχθεί ελέγχους από την αστυνομία και το κράτος επάνω σε θέματα απορρήτου. Η Phorm έχει τραβήξει το ενδιαφέρον των παρόχων internet της Αγγλίας συμπεριλαμβανομένων της BT, της Virgin Media και της Talk Talk, μολονότι καμιά εταιρία δεν έχει υιοθετήσει ακόμη το σύστημα.
Νωρίτερα σήμερα, ο Sir Tim Berners-Lee, ένας από τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην δημιουργία του παγκόσμιου ιστού, μίλησε εναντίον της Phorm λέγοντας ότι "Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός όταν πατάμε σε ένα link, να πατάμε χωρίς την σκέψη ότι κάποιος τρίτος γνωρίζει που έχουμε κάνει κλικ. Αυτό που διακυβεύεται είναι η ακεραιότητα του διαδικτύου ως μέσο επικοινωνίας. Είναι σημαντικό να μην υπάρχει κατασκοπία στο διαδίκτυο".
Πηγή.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.

Related Posts with Thumbnails
Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory blogarama - the blog directory GreekBloggers.com Add to Technorati Favorites blog directory Blog Flux Directory blog search directory SYNC ME @ SYNC GoLedy.com