Psaxtiria

Εδώ θα δείτε θέματα αστεία, παράξενα και γενικά οτιδήποτε θεωρήσαμε ότι αξίζει να μοιραστούμε μαζί σας. Ο σχολιασμός είναι ανοιχτός σε όλους.

Ο Tom Paterson, είναι ένας άντρας μόλις 39 ετών που η αγάπη του για τα extreme sports και ιδιαίτερα για την αναρρίχηση, παραλίγο να αποβεί μοιραία. Επιστρέφοντας οδικώς από τη λίμνη Λοχ Λόμοντ, μία από τις μεγαλύτερες λίμνες της Μεγάλης Βρετανίας, τα λάστιχα του αυτοκινήτου γλίστρησαν στο πάγο με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ξεφύγει από την ευθεία του πορεία και να καρφωθεί σε ένα δέντρο.Ο Tom μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο «Southern General» της Γλασκόβης και έμεινε εκεί για έξι ολόκληρες βδομάδες σε κωματώδη κατάσταση. Οι γιατροί ήταν ιδιαίτερα επιφυλακτικοί για το αν θα καταφέρει να συνέλθει και δεν έδιναν και πολλές ελπίδες στην πρώην σύζυγό του και στα δύο παιδιά του, ηλικίας 12 και 11 ετών αντίστοιχα.
Όμως θαύματα συμβαίνουν και εκείνος αποτελεί τρανή απόδειξη. Μετά από 1,5 μήνα «επέστρεψε» στη ζωή. Όταν συνήλθε, οι γιατροί δεν πίστευαν στα μάτια τους αλλά… ούτε και στα αυτιά τους.
«Αρχικά δεν μπορούσα να μιλήσω, δεν μπορούσα να περπατήσω, να κινηθώ. Ήμουν σαν ένα μικρό παιδί και αυτό ήταν κάπως υποτιμητικό για μένα. Έπρεπε να ξεκινήσω πάλι από την αρχή, να τα μαθαίνω όλα από την αρχή» είπε ο ίδιος.

Υπήρχε όμως κάτι περίεργο στην όλη υπόθεση. Όταν συνήλθε άρχισε να μιλάει με μία περίεργη προφορά που δεν θύμιζε σε τίποτα την καθεαυτή βρετανική προφορά. Ήταν λίγο πιο εξευρωπαϊσμένη.

«Όταν πρωτοάκουσα τη φωνή μου, μου φάνηκε πολύ αστεία, σχεδόν γελοία! Οι γύρω μου άρχισαν να με ρωτάνε από πού είμαι. Όλη μου τη ζωή ήμουν ο Τομ από την πόλη Λαργκς (Largs) της Σκωτίας και τώρα ξαφνικά ήμουν ο Τόμας από την Πολωνία. Αμφισβητούσαν την καταγωγή μου εξαιτίας της προφοράς μου».

Και συνεχίζει: «Κάτι που θυμάμαι γιατί ήταν πραγματικά αστείο, ήταν όταν με επισκέφθηκαν οι γιατροί του νοσοκομείου. Με ρώτησαν: «Σίγουρα ζούσες πάντα στη Σκωτία;» Και άντε εσύ να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

Αλλά και όταν τον συναντούσαν άγνωστοι, θεωρούσαν ότι είναι πολωνός που απλώς μιλά εξαιρετικά καλά αγγλικά, ενώ ακόμη περισσότεροι ήταν εκείνοι που τον ρωτούσαν: «Από πού κατάγεσαι;». Χωρίς να είναι σε θέση ο ίδιος να καταλάβει τι του συνέβαινε, την κατάστασή του την επεξήγησε κάποιος λογοθεραπευτής, ο οποίος του είπε ότι μετά από κάποιες κρανιακές τραυματικές εμπειρίες, είναι δυνατόν να αλλάξει η προφορά του λόγου του ασθενούς.

πηγή : [link]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.

Related Posts with Thumbnails
Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory blogarama - the blog directory GreekBloggers.com Add to Technorati Favorites blog directory Blog Flux Directory blog search directory SYNC ME @ SYNC GoLedy.com