Psaxtiria

Εδώ θα δείτε θέματα αστεία, παράξενα και γενικά οτιδήποτε θεωρήσαμε ότι αξίζει να μοιραστούμε μαζί σας. Ο σχολιασμός είναι ανοιχτός σε όλους.

5/25/2010 12:59:00 μ.μ.

Η αλήθεια για το ψέμα.

Αναρτήθηκε από bloggeridis

Κυρίες μου…, οπλιστείτε με ψυχραιμία. Αυτό που φοβάστε ή υποπτεύεστε κατά καιρούς επιβεβαιώνεται πλέον από επίσημα χείλη. Όταν ο «καλός» σας για πολλοστή φορά ορκίζεται ότι «Όχι, δεν ήπια πολύ», «δεν είχα σήμα στο κινητό», ή «είμαι κολλημένος στην κίνηση» είναι σχεδόν βέβαιο ότι προσπαθεί να σας…ρίξει στάχτη στα μάτια.Το επιβεβαιώνει νέα έρευνα, η οποία υποστηρίζει ότι σε πείσμα της επικρατούσας αντίληψης που θέλει το ασθενές φύλο ικανό για πάσης φύσεως δολοπλοκίες, οι άνδρες λένε περισσότερα ψέματα από τις γυναίκες. Για την ακρίβεια -σύμφωνα με τη μελέτη του Βρετανικού Μουσείου Επιστημών, η οποία είδε χθες το φως της δημοσιότητας- ένας κύριος λέει κατά μέσο όρο τρία «ψεματάκια» την ημέρα, ή αλλιώς 1.092 το χρόνο, σε αντίθεση με μία κυρία που λέει κάθε μέρα ένα ψέμα λιγότερο, δηλαδή…μόλις 728 ετησίως ! Επιπλέον, προσθέτει η έρευνα, οι άνδρες αισθάνονται λιγότερες ενοχές σε σχέση με τις γυναίκες όταν κρύβουν την αλήθεια, καθώς το 70% παραδέχεται ότι νιώθει βάρος στη συνείδησή του όταν ψεύδεται, ποσοστό που φθάνει το 82% όταν πρόκειται για τις γυναίκες. Συνολικά πάντως το 84% των ερωτηθέντων -ανεξαρτήτως φύλου- υποστηρίζει ότι υπάρχουν κατά συνθήκη ψεύδη, ενώ το 75% συμφωνεί ότι «είναι θεμιτό να πει κανείς ένα αθώο ψεματάκι για να διαφυλάξει τα αισθήματα κάποιου». Η Κέιτι Μαγκς μάλιστα, έφορος του Μουσείου με ειδικότητα στα ιατρικά θέματα και επικεφαλής της έρευνας, συμφωνεί και επαυξάνει. «Το ψέμα είναι ένα…μη αναπόφευκτο στοιχείο της ανθρώπινης φύσης και αποτελεί σημαντικό μέρος της κοινωνικής αλληλεπίδρασης» λέει. Το γιατί όμως έχουμε την τάση να λέμε ψέματα δεν έχει ακόμη απαντηθεί. Μερίδιο «ευθύνης» φαίνεται πως έχουν τα γονίδια, η ανθρώπινη εξέλιξη, αλλά και η ανατροφή μας, συμπληρώνει. Ποιος πληρώνει, λοιπόν, τη νύφη; Συνήθως οι μητέρες, διαπιστώνει η έρευνα η οποία τονίζει ότι το 25% των ανδρών και το 20% των γυναικών αποκρύπτουν στοιχεία για να μην πληγώσουν τη μαμά τους. Η μελέτη δημοσιεύεται με αφορμή την έκθεση με τίτλο «Ποιος Είμαι», που εγκαινιάζεται αυτές τις μέρες στο Μουσείο του Δυτικού Λονδίνου. Στόχος της να ρίξει φως στις επιστήμες του εγκεφάλου και της νόησης, τη γενετική και την ανθρώπινη συμπεριφορά.

Τα 10 πιο συνηθισμένα

Άνδρες
1. Δεν ήπια τόσο πολύ
2. Δεν έχω τίποτα, καλά είμαι
3. Δεν είχα σήμα
4. Δεν ήταν τόσο ακριβό
5. Στο δρόμο είμαι
6. Είμαι κολλημένος στην κίνηση
7. Όχι, τα οπίσθια σου δεν είναι μεγάλα
8. Συγγνώμη, δεν άκουσα την κλήση σου
9. Έχεις χάσει βάρος
10. Είναι αυτό που πάντα ήθελα

Γυναίκες
1. Δεν έχω τίποτα, καλά είμαι
2. Δεν ξέρω πού είναι, δεν το άγγιξα
3. Δεν ήταν τόσο ακριβό
4. Δεν ήπια τόσο πολύ
5. Έχω πονοκέφαλο
6. Το αγόρασα με έκπτωση
7. Στο δρόμο είμαι
8. Το έχω αγοράσει εδώ και χρόνια
9. Όχι, δεν το πέταξα
10. Είναι αυτό που πάντα ήθελα

πηγή : [link]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.

Related Posts with Thumbnails
Humor Blogs - BlogCatalog Blog Directory blogarama - the blog directory GreekBloggers.com Add to Technorati Favorites blog directory Blog Flux Directory blog search directory SYNC ME @ SYNC GoLedy.com