Πρέπει να είναι η πιο τρελή και η πιο παράξενη διαφήμιση γενικότερα που έχω συναντήσει. Ο εκδοτικός οίκος Eichborn, για την προώθηση του εκθεσιακού περιπτέρου του στην έκθεση βιβλίου στο Franfurt, επιστράτευσε 200 μύγες(!) στις οποίες τοποθέτησε ένα εξαιρετικά ελαφρύ πανό, στο οποίο αναγράφονταν το όνομα του οίκου. Το πανό, ήταν ενωμένο με τις μύγες, με φυσικό κερί το οποίο μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα αποσπάστηκε από τα έντομα, 'ελευθερώνοντας' τα.
Τελικά το marketing δεν έχει όρια...
Τελικά το marketing δεν έχει όρια...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια θα αναθεωρούνται πριν δημοσιευτούν στο blog επειδή, όπως φάνηκε στην πορεία, κάποιοι χρησιμοποιούν την αμεσότητα της δημοσίευσης για να προσβάλλουν το blog και τους αναγνώστες του.
Δεν πρόκειται να λογοκρίνεται κανένα σχόλιο που θα περιλαμβάνει καλοπροαίρετη κριτική ή θα διορθώνει κάποιο δικό μας σφάλμα. Τα μόνα σχόλια που θα απορρίπτονται είναι τα υβριστικά και τα spam.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.